ساده ترین نوع تهویه هوا و رفع نم توالت

ساده ترین نوع تهویه هوا و رفع نم توالت و سرویس بهداشتی روش طبیعی آن یعنی استفاده از پنجره است. اگر سرویس بهداشتی خانه شما پنجره دارد شانس آوردید زیرا به راحتی می توانید ساعاتی از روز آن را باز بگذارید تا هوای تازه به داخل و هوای داخل به خارج منتقل شود و همچنین نور خورشید به داخل راه یابد و سبب از بین بردن رطوبت شود.

اما اگر از این فرصت بهره مند نیستید باید از روش های دیگر برای تهویه هوای سرویس بهداشتی استفاده کند.لامپ های حرارتی از دیگر راه ها برای گرم کردن فضای سرویس بهداشتی و رفع نم توالت است. این لامپ ها معمولا روی سقف نزدیک و یا خارج از کابین دوش نصب می شوند.

شما می توانید در قسمت سرمایشی،گرمایشی وسیستم تهویه مطبوع که از زیر مجموعه های اهالی فن چیدانه می باشند،شرکت ها و متخصصین مربوط به این حوزه را بیابید و با آن ها ارتباط برقرار کن…

تجهیزات سرویس بهداشتی: دستمال توالت وسیله ی جذابی نیست، اما پنهان کردن آن به طور کامل همیشه راه حل خوبی نیست. حداقل بخشی از محل نگهداری دستمال های توالت باید در دید و دسترس باشد تا در هنگام تمام شدن دستمال به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید. چیدانه در این مطلب تعدادی پیشنهاد جذاب برای شما دارد تا دستمال های توالت خود را در نقاط مناسبی از سرویس بهداشتی قرار دهید که هم دسترسی خوبی داشته باشند و هم ظاهری زننده در این فضا ایجاد نکنند. با ما همراه باشید میله ای که از سقف آویزان است و تعدادی رول را نگه می دارد، مانند آنچه در تصویر می بینید وسیله ای ساده و کاربردی می باشد که محل نگهداری و استفاده از دستمال توالت را یکی کرده ا

تجهیزات معجزه گر در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک!

آینه ها به راحتی می توانند فضای شما را دو برابر کنند، پس برای فضایی همچون سرویس بهداشتی های کوچک آینه ها معجزه می کنند، یک آینه بزرگ را در بخش بالایی روشوی خود نصب نمایید و به سادگی فضای خود را دو برابر نمایید.